top of page

Tyskland

Offentlig·114 medlemmar

Martin Harris
Martin Harris

Små vanor för bättre ork

Behöver råd om hur man får mer energi under dagen utan att leva på kaffe. Sitter mycket, blir stel i nacke/rygg och känner mig seg på eftermiddagen. Finns det enkla grejer att börja med direkt, typ mini-pauser, bättre mellanmål eller något i kostväg? Och hur undviker man att köpa onödiga tillskott bara för att någon influencer säger det? Vill ha raka, praktiska tips.

4 visningar
Rick Rice
Rick Rice
Nov 02

Som kostrådgivare i ett kontorsteam brukar jag börja med ”3×3-regeln”: tre korta rörelsepauser (2–3 min var), tre mål med protein och tre glas extra vatten. Det täcker förvånansvärt mycket. För mellanmål, satsa på yoghurt/keso + frukt eller nötter. När det gäller tillskott, titta efter transparenta innehåll, rimliga doser och tydliga användningsområden. Mitt sätt är att först läsa produktinfo och jämföra liknande alternativ – mitt i den processen kollar jag ofta Tillskottsbolaget eftersom de listar ingredienser och användning bra. Starta med ett behov i taget (t.ex. magnesium för kvällsro) och utvärdera effekten innan du lägger till något mer.

medlemmar

Prenumerationsformulär

Tack för ditt meddelande!

©2022 av Knäreds Byalag. Skapat med Wix.com

bottom of page