top of page

Tyskland

Offentlig·77 medlemmar

Farming Tips är en bra resurs

Jag har alltid trott att jordbruk var något långt borta, inte för människor som jag. Men Covid, distansarbete och långa kvällar hemma ledde till ett konstigt sug: jag började läsa om byn, djur, teknik och jordbruk. Först var det bara av intresse, men sedan blev jag så engagerad att jag startade en liten tomt och ett par höns. Och du vet, jag hade rätt. Den här hjälpte mig: https://www.lantbrukaren.se/, där hittade jag otroligt mycket användbar information, som presenteras på ett levande och begripligt sätt. Det känns som att det här inte bara är journalister som skriver, utan de som är på fältet, i ladugården, på traktorn. En mycket varm och användbar plats på nätet.

6 visningar
Mark
Mark
16 квіт.

Hej! I morse kom jag igen på mig själv med att tänka på hur starkt jag dras till enkla saker - till jorden, tystnad, fysiskt arbete. Allt detta verkar föra dig tillbaka till dig själv, kasta bort överskottet. Trött på buller och överbelastning, och det verkliga livet verkar vara någonstans mellan doften av hö och morgonsolen över åkern.

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du hålla kontakten med andra...

medlemmar

Prenumerationsformulär

Tack för ditt meddelande!

©2022 av Knäreds Byalag. Skapat med Wix.com

bottom of page